wtorek, 8 października 2013

Zaczynam!

Przyznam, że dość długo zbierałam się do założenia tego bloga.
Chcę go pisać głównie dla siebie - dzięki niemu będę mogła obserwować, jak zmienia się wygląd i kondycja moich włosów. Jeśli jednak ktoś będzie go czytał,  ja będę miała dodatkową motywację :)
Mam zamiar pisać tu głównie o włosach, chociaż nie ukrywam, że pewnie będzie to blog, w niewielkim stopniu, również o kosmetykach - niekoniecznie z włosami związanymi :)

Włosomaniaczką jestem od końca kwietnia tego roku, chociaż już wcześniej zaczynałam porządniej o włosy dbać. Niestety po kilku dniach/tygodniach zapał przechodził i znowu wracałam do starej 'pielęgnacji' (drogeryjny szampon + ewentualnie odżywka - też mi pielęgnacja!)
Nie uważam się za żadną specjalistkę. Myślę jednak, że poznałam swoje włosy już na tyle, żebym takiego bloga mogła założyć :)

A więc.....

ZACZYNAM!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz